snart slut

Jaha...föräldraledigheten lider mot sitt slut. Känns lite både ock men rätt ok ändå. Både jag o pojkarna behöver komma ut lite o träffa vänner o arbetskamrater.
Inskolningen fick ju ett brejk förra veckan då båda grabbarna var kräksjuka.
Men det går ändå jättebra för Martin. Inga problem att lämna honom o han äter o sover som han ska. Gött i mammahjärtat. Sen vet man inte när man ska lämna två trötta barn på morgonen om han accepterar det lika bra. Vi får se, både jag o barnen o personalen är trygga så det ska nog gå bra.

Imorgon får Martin var där själv medans jag o Viktor tillbringar några timmar för oss själva. Önskemålet är leksaks affären och mcdonalds. Så en tur till Charlottenberg får det bli för oss.
Sen tar vi ledigt fram till tisdag då jag ska börja arbeta igen efter nästan 20 månader hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0