Påskhelgen

Snart har hela helgen gått. Men vilken helg sen. Fantastiskt väder mycket trevligt sällskap.
 
Låt oss börja med torsdag. Jag jobbade som vanligt men mina killar var lediga. Per o Viktor drog en tur till Valfjället och Martin myste med farmor.
När jag kom hem följde jag med Viktor på hans första disco. Full fart i två timmar. Han var super nöjd.
 
Fredag hade vi den traditionella påskäggsjakten med våra gamla grannar på Höglunda. Hjälp vad mycket godis de fick. Viktor stannade kvar nån timme själv efterpå o lekte.
På em var vi bjudna på mat hos mamma o pappa. Åter igen full fart då alla kusinerna var där.
 
Lördag o påskafton. Samling på Kiöln för ägg byte med bygdens barn. Trevligt arrangemang.
Sen var det även en tur o kasta påskbrev till övriga kompisar. Måste ändå säga att det är lite kul men onödigt mycket godis blir det. På em var det mat hos svärföräldrarna.
 
Söndag var hela min familj hitbjudna. Vi hade knyt med korv hamburgare o pinnbröd. Vi drog ner till sjön o grillade, åkte fyrhjuling, skridskor och pimplade. Solen sken o det var alldeles underbart. Sen blev det tårta o kaffe här hemma.
Sen var det hockey på schemat och efter det var bara Mia med familj kvar. Då åkte vi o köpte pizza.
En helt fantastisk dag som jag sent kommer att glömma.
 
Längtar otroligt mycket till imorgon också då jag får hit Malin o barnen. Det är alldeles för länge sedan vi sågs.
 
Ska ta tag i o få in bilder så snart jag kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0