Snart påsk

Då är vi framme på näst sista dagen i mars. Ju äldre jag blir ju snabbare går tiden. I helgen har Martin hostat o haft lite feber så han har tagit det lugnt.
Vi började med att ta en tur till mormor o  morfar på fredag em då jag behövde klippa mig. Maja kom dit så Viktor fick leka av sig lite.
Lördag kom Leo hit några timmar o lekte. Gör ganska mycket när Viktor träffar kamrater, han har blivit större o kamrat behovet har ökat rejält. På kvällen tog vi en fin tur i nya bilen, bara för att det är kul att åka i den.
Söndag innebär simskola. Mycket givande träningar nu o det gillas både av Viktor o mig. De kör mycket teknikövningar o det är det som ska till nu för simma klarar han.
På väg därifrån blir Viktor erbjuden att följa med till lek o buslandet. En nöjd men sliten kille kom hem på kvällen.
 
Nu är det jobb o skola som gäller men snart är vi påsklediga. Bara barnen står på benen, Martin va på gränsen idag. Lite mycket på jobbet så det är rätt slitit där, så att stanna hemma är inte poppis.
 
Så ett tu tre så har tiden rusat igen....på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0