Arvika tur

Hello

Idag blev det en tur till Arvika. Jag skulle ju till tandhygenisten o kors i taket så höll hon tiden. Det har nog inte hänt tidigare.
Sedan var det lunch hos mamma o pappa. Där var även hela familjen Grenhage o Thomas A. Lunch för hela bunten.

Vi handlade mat o sen bar det av hemåt med en ny trapp, som vi ska ha vid ytterdörren. Min pappa o även svärfar kom o hjälpte till att få den på plats.  Det var min pappa som snällt snickrat ihop den till oss. Tack pappa!

Viktor har ätit lite bättre idag om jag jämför med igår. Jag tror det är fler tänder på G. Det är rätt frustrerande när ens barn inte äter som de borde. Jag tycker inte han kan leva på välling dygnet runt.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej!

Kul att du ska börja blogga tycker jag =)

Kraaam

2008-08-07 @ 10:41:21
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Malin

Sedär ja, du har oxå blitt med blogg! =) Hur gick de med trappen?

2008-08-07 @ 12:43:09
URL: http://lillaskruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0