Besök från Högvalta

Idag hade jag tänkt att baka då det regnade ute o vi skulle vara hemma hela dagen. Men helt plötsligt fick jag lust att städa när min lille prins låg o sov. Dessa infall händer inte för ofta så det gäller att ta vara på dom när de kommer...

Å tur var ju det att det blev städat för vi skulle få besök av Victoria, Mats o barnen Emilia o Linus.
De följde med o kikade på vårt nya hus som vi börjat greja lite smått med.  Sen var det fika hemma hos oss, vinbärspaj o vaniljsås. MUMS!
Viktor som egentligen borde ha sovit em höll full speed. Han tycker det är såå kul när han träffar andra barn. När de åkte hem tog det inte 2 minuter så sov prinsen i sin säng med ALLA djuren. (Vovven, Vovven, Katten, Pandan, Åsnan, Hunden och Nallen.)

När han vaknade så skyndade vi oss till Farmor o Farfar. Där var det nygräddade våfflor o kaffe. Åter igen så gick Viktor fram som en tromb, jag tror nog farmor fick sin beskärda dos av Viktor så hon klarar sig i några dagar.

Kommentarer
Postat av: mia

Kul...nu har man nått att se fram emot :)

2008-08-08 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0