Helgen som gått...

I fredags var jag o Viktor i stan en tur. Kusin Maja fyllde år så vi kika in på en kopp kaffe.  GRATTIS MAJA!!
När man är i stan passar jag på att handla mat, lite större utbud att välja bland.

Lördag var jag o Viktor på kalas i Kil. Då hade jag tänkt ut så bra med Viktors mat o sovtider så det skulle passa bra. Men tro inte att han ville göra som jag planerat. Sova det är ju onödigt. Summan av kardemumman blev 30-40 min sömn innan kalaset. Hmm tänkte jag detta blir roligt med en trött o gnällig unge på kalaset, själv var jag med då Per har jour o måste stanna hemma.

Men han var strålande glad o pratade med alla, fast de hade ingen aning om vad han berättade för dom. Och det bästa av allt var att det fanns en liten grävmaskin i sandlådan på granngården. Där satt han i två timmar o lekte så jag kunde i lugn o ro umgås med mina vänner.

Han var fortfarande pigg när vi satte oss i bilen o for hemmåt, men i Finnebäck slocknade hjälten.

Söndag innehöll ett besök hos farmor o farfar. Hos dom finns det ingen grind för trappen, det passade Viktor perfekt. Nu kunde han klättra upp o farmor bära ner honom flera flera gånger. Kul!

Måndag o tisdag har vi endast varit hemma. Gott att komma tillbaka till rutinerna efter några dagar då de fallit tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0