Noah

Idag har jag o Viktor träffat Eva o Noah. Alltid kul att träffas. Efter att vi matat o bytt blöjor o packat ihop oss tog vi en promenad ner på stan. Det var sovtid för båda o Noah han somnade så sött. Men tro inte att Viktor tänkte sova, han var jätte trött men sova, nej nej då kan man ju missa nåt kul. Han kämpade tappert o lyckades hålla sig vaken hela tiden... Det var rea på lindex o det blev en t.shirt o keps till prinsen. Eva fyndade lite mera bl a en overall som jag tycker var jättefin. Viktor fixade en present till sin pappa som fyller år imorgon. När vi kom hem från stan fikade vi o fotade lite grann eller ganska mycket... I bilen hem somnade prinsen, han var totalt slut, inte konstigt med tanke på vad lite han sovit idag. Viktor o Noah träffas nästa helg igen då vi ska fira Noahs pappa som fyllt år!

Kommentarer
Postat av: Marita

Kul å läsa vad som händer borta hos dig... :=)

Den här bloggen kommer jag och följa!! :=)

Trevlig helg vännen, kram kram

2008-08-08 @ 21:22:09
Postat av: Malin

Men näääe, va säger du?! Ville inte Viktor sova?! Tänk de känner jag iiiiiinte igen! Så de blidde pizza från Åmot idag? harstenkoll =)

2008-08-08 @ 22:40:07
URL: http://lillaskruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0