Dan före dan...

Två dagar kvar och jag kunde inte låta bli att köpa två julklappar till idag...
Jag och Viktor drog in till stan och hälsade på mormor o morfar. Dit kom även kusinerna från Rud, Linn o Filip. När Viktor stannade där och lekte passade jag på att åka ner till palmviken, HJÄLP det skulle jag aldrig ha gjort. Tror folk verkligen att det är sista gången de handlar mat. Vilka enorma matvagnar ojojoj. För att inte tala om alla pensionärer som tror de äger hela gången. Ja jag får skylla mig själv som beger mig dit två dar före jul.

Ikväll har vi badat, myst till byggare bob o ätit hamburgare. Nu väntar jag på att prinsen ska slå igen de små blå.

Imorgon ska jag ta o städa, vi ska inte va hemma på hela julen men det känns ändå som man vill ha det städat hemma.
Sen ska jag hjälpa min käre sambo att få tag i sista julklappen och jag kan lova att jag tjatat om att det skulle skett tidigare. Men men nu är det bara att gilla läget... att gå o trängas bland alla andra som ochså är ute i sista minuten. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0