Lite ångest...

Tänk vad tiden går fort. Nu är det snart bara en månad kvar tills Viktor ska skolas in och sen börjar jag jobba. Då är det slut med våra härliga dagar som vi tar precis som de kommer och gör det vi vill. Jag har lite ångest att vi ska lämna bort vår guldklimp. Jag vill ju ta hand om honom själv. Men jag vet att han kommer tycka det blir roligt, han älskar att träffa och leka med andra barn. Sen kommer jag bli en erfarenhet rikare då jag sitter på andra sidan vid inskolningen. Då är jag säkert inte så tuff och tycker att allt går så bra så som jag gör när jag är i min yrkesroll.

Jag ska ha möte med min nya rektor i början av jan. Så jag får väl börja spåna på vad jag ska säga när han ställer frågan: Vem är Therese? jaa vem är det tro???

Nyfiken på min nya arbetsplats och nya arbetskamrater är jag natruligtvis. Kommer det bli lika bra som i Gunnarskog?? För er som inte vet det så ska jag jobba på förskolan Ekorren.
Det kommer bli mycket att lära och ta in i början. Hoppas bara jag får ett bra schema.

Allt faller nog på plats sinom tid det gör det alltid. Så jag får passa på att njuta av min tillvaro som den är just nu.

kram

Kommentarer
Postat av: mia

Vart ligger förskolan ekorren?

2008-12-16 @ 20:22:54
Postat av: Anonym

Den ligger uppe i metkroken.

2008-12-16 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0