Tisdag

Här tar vi det så lugnt så lugnt. Idag hade jag lite arvika abstinens så jag och Viktor åkte dit. Det var jätte mycket folk på stan. Ett av ärendena var att gå och handla dryck inför morgon dagen. Trodde jag skulle få stå i långa långa köer men döm av min förvåning så gick det snabbt i den affären. ( jag valde den kassan där M:s mor satt, så där gick det fort.)
Tittade in till en kompis på synsam. Kul det var längesedan vi pratades vid.
Sen vart det ett besök på palmviken. Trodde jag skulle handla bra mycket mer än vad jag fick med mig. Men Viktor ville inte alls sitta still i vagnen och titta på folk. Så jag fick snabbt plocka i lite frukost varor o ställa mig i kön. En snäll tant lät mig gå före, antagligen ville hon inte höra Viktor skrika mera för han var allt annat än tyst.

Ikväll somnade prinsen före 20 och det är tidigt för att vara Viktor. Han var helt slut,inte undra på det då han var vaken mellan 2 o 5 i natt, varför vet jag inte. Så jag hoppas på en bättre natt nu så vi är utvilade tills imorgon då vi ska till Kil och fira nyår.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

GOTT NYTT ÅR! Kram

2008-12-31 @ 15:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0