Feber o egentid

ja denna helg har Viktor feber. Det började igår vid lunch då han INTE åt sina köttbullar som han vanligtvis slukar först av allt på tallriken. Sen var han gnällig men det är ju inte så ovanligt om man tittar två veckor tillbaka i tiden. Mycket riktigt hade han 38.6 så det var bara att ringa syrran o säga att vi fick stanna hemma. Hon har fyllt år i veckan så vi skulle dit på kalas.
Under em slappa vi vid tv o där somnar han i mitt famn. Under kvällen steg febern o i natt sov han inte många timmar.
Har dock under fm inte haft så mycket feber men nu vid lunch steg den igen o nu sover han.

Måste säga att det är gött med en paus för mig själv för han hänger på mig hela tiden.
Om en timme ska jag åka till stan o handla mat alldeles själv!!! Inte ofta jag längtar till att åka o handla mat men det gör jag nu. Tänk att få vara ensam några timmar...jag ska nog fundera lääänge på vad för mat vi ska ha...hihi


Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars Viktor som kämpar mot febern =( Inte kul när de små är sjuka. Förstår dig om du längtade till handlingen, de blir lätt så när det klängs i byxbenen.

2008-11-23 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0