GLAD

Idag blev jag jätteglad när jag öppnade posten. Brevet med förskoleplaceringen kom.Det blev det ställe vi önskade så vi är jättenöjda. Vi slipper resa flera mil extra varje dag o det är guldvärt ju.Nu blir det istället att vi båda passerar förskolan till o från våra jobb. Sen fick jag veta att en i föräldragruppen tillika fyrmänning med Viktor kom in på samma avdelning. Kul!Hoppas jag är lika glad imorgon då jag ska ringa rektorn för mitt jobb o kolla vart jag själv kan tänkas bli placerad.

Kommentarer
Postat av: karolina

LYCKA TILL hos chefen... Är det C. G så kan du vara lugn hon är en mycket trevlig människa :) Vi kanske behöver lite mer folk på Lyan!!!! Vi får fler barn efter nyår!!/K



2008-11-25 @ 15:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0