Helgen

I fredags,innan incidenten med rengörningsmedlet, åkte vi till Arvika. Vi åt pizza på charlie. Det var ett tag sen sist vi var där så acapulcon var extra god. Efter åkte vi till mor o far på kaffe o där fick Viktor stanna när vi åkte o storhandlade. Fy vad dyrt det blev.

Lördag så var det full fart på solmark igen. Min pappa kom så han o Per greja hela dagen. Jag o Viktor var hemma o fick besök av Ella o Mia. Kul med sällskap. Busade o fikade. Sen blev det myskväll framför tvn. Viktor somnade redan 19.00 o vi trodde att nu borde han sova för natten. Han har bara somnat i bra tid en gång på två veckor så vi hoppades på en barnfri kväll. MEN...en o en halv timme senare...

toddeloo...maamma...baappa...

Prinsen var klar vaken. Jaha det var likt sig igen då... vi är ju vana... men faktum var ju det att han var ju bajsnödig o då kan man ju inte sova ju.

När kl är lite över 23 sover vi alla tre så sött...

Idag så grejar Per o min far på solmark igen. Så jag har faktiskt diskat undan o skurat golven. Annars blir det nog inget mera vettigt gjort idag för min del.
Ev får vi besök i em av Magnus o sen har inte vavva sett prinsen på en hel vecka så jag misstänker att han dyker upp en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0