Krasslig prins

Viktor är fortfarande krasslig. Det är dag 5 nu o under dagen har han inte haft feber men det verkade som den kom nu ikväll så jag satte dit en alvedon ifall att. Däremot börjar han bli snorig o hostig. Äter minimalt, förutom välling har han fått i sig en halv banan, två köttbullar och 5 skedar spagetti. Han försökte smyga till sig chokladkakan jag glömt på bordet men det han jag se så några sötsaker blev det inte idag. Det känns som han borde var höörsvölten vid det här laget men på välling kan man leva länge har jag hört. Annars har vi faktiskt gått ut en liten stund idag o fått luft. Kände lite panik att han o jag inte vart ute på flera dagar. Jag har putsat köksfönstret o satt upp julgardinen. Annars ha jag inte gjort nåt vettigt. Kors i taket så somnade prinsen kl 18.20!!!! Men jag räknar med att han är vaken när jag ska se på bonde söker fru. Kan va trevligt med sällskap då Per tillbringar kvällen på Solmark.(appropå solmark, jag ska ge er en uppdatering snart, ska försöka ta mig dit o ta lite kort).

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du har blivit taggad kolla min blogg...

Kram Fredrika

2008-12-05 @ 09:48:33
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0