Mammig?? gissa om...

Det sägs att barnen har separationsångest vid 8 månader, vilket nästan inte märktes på Viktor.

Men det tar han igen med råge nu. Hjälp vilken mammegris han är. Jag kan inte lämna honom nånting. Han gallskriker. Försökte röjja på övervåningen i onsdagkväll men fick avbryta då ungen var helt hysterisk o per stackarn försökte ta hand om honom men viktor ville bara till mamma. Och bara jag kom ner så var han knäpp tyst.

Lämnade honom hos mormor på tisdagen o då blev han superledsen.
Skulle bara gå på toaletten när vi var hos farmor o då blev han ledsen o storgråter.
Ikväll gick jag upp o duschade o kommer ut till en superledsen grabb.

Måtte det vara en snabbt övergående fas för det gör ont i mitt mammahjärta när han blir så förtvivlad.

Kommentarer
Postat av: Mita

Jadå.. det går allt över.. även om det känns tufft ibland!

De har ju sina perioder & utvecklingsfaser som de ska gå igenom.

Så var tålmodig även om det känns jobbigt i hjärtat emellanåt...Snart kanske det bara är pappa eller mormor som gäller... you never know!



Kramisar

2008-11-15 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0