Seegt

Oj oj vad sega dagarna blir när man är inne/hemma hela tiden. Men vi har inget val då Viktor forfarande har feber. Han är dock uppe o leker men är gnällig o äter ingenting. Det enda som går ner är välling, fast igår blev det lite för tyst i köket o jag skynda dit. Gissa vem som satt o sken som en sol med en damsugare i munnen. Jo jo min lille sjukling. Kan det hända att han blir en sötnäbb som sin mor o far?!?
 Idag har jag inte gjort nått vettigt på hela dagen. Inte undra på att man känner tristess. Ni kan gissa att jag kommer fly till allt o alla bara han blir frisk.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är hjärtligt välkomna hit då han blir frisk om du vill. Så tar vi en lekdag med M&E + lunch och fika?

2008-11-25 @ 12:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0