Marten

Då var marten avklarad. Jag o Viktor har varit i Arvika både lör o sön.

På lördag fick han stanna hos mormor medan jag o Mia gick på torget. Jag inhandlade en traktor o traktor tshirt till Viktor o en väska till mig.
När vi kom hem tog vi med barnen till tivolit. Viktor hade väl inget där att göra egentligen men jag tyckte det var kul att ta med honom. Vi avslutade dagen på Mcdonalds.

På söndag skulle vi träffa Eva o Noah. Reste till stan när vi var klara med frukosten. Vi tog en långpromenad i det fina vädret. Alltid trevligt att träffas.

När vi reste hem passade vi på att titta in till farmor o farfar. Där kom vi lagom till maten så då fick vi middag där.

Just nu sover prinsen, han har lite att sova ikapp efter helgen. 1 timme på lör o 45 min igår är allt han sovit på dagen. Jag skulle tro att jag kan greja en del idag, om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0