Övernattning hos Noah

Ja då var det vår tur att sova över hos Noah o Eva. Vi reste vid halv 11 till Kil. Tog en snabblunch o matade grabbarna o kasta oss in i bilarna o styrde mot stuvbutiken. Där fann jag det som skulle köpas på en gång. Drog vidare till Ikea  o sen Bergvik. Fick lite handlat bl a flera vovvar till Viktor.
Vi var hemma vid sextiden. Noah somnade vid sju men min prins han ville absolut inte sova vid åtta som jag hade hoppats på. Han körde på till kl var 22 innan john blund kom o tog han i handen.
Vi åt den underbart goda fisksoppan o drack lite vin, senare typ  vid 23 åt vi blåbärspaj o glass. Vi pratade på o la oss vid 01.30.
Kl fyra skrek viktor i sin säng o var jätteledsen, han fick komma över till mig o sova resten av natten där. Detta är ju inte jag van längre så jag sov dåligt.
När vi vaknade kvart i 8 så såg viktor min telefon o greppa tag i den. Han ringde upp sin pappa som var i Oslo. Han undrade varför vi ringde så tidigt o då sa jag att det var viktor som kommit åt knappen.

Vi tog en långpromenad på fm o sen fick jag lunch innan vi åkte hemmåt. Vi passade på att titta in till mormor o morfar på vägen hem.
Väl hemma så var Viktor sååå sleten. Han  bara gnällde o gråt. Så kl 8 sov han som en stock.

Viktor o Noah verkar trivas ihop så vi får hoppas det håller i sig även längre fram.

TACK FÖR EN TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket själv! Det var himla roligt och det var nog inte sista gången.



Kram

2008-10-27 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0