Måndag

Idag sov vi länge, skönt. Jag behövde sova ikapp lite efter helgen.

Lördag var det dags att fira min svåger som fyllt 30!! (gubbe?!?)
Vi anlände till kalaset o han fick presenten som jag tror han uppskattade, eller?
Viktor följde med mormor o morfar hem, där även kusin Maja o hunden Hampus var.
Viktor var hur trött som helst men med två kompisar så måste man röja järnet lite först innan man slocknar.

Maten på kalaset var jättegod, marinerad fläskfile o potatis gratin MUMS!
Drack vin o pratade o hade det trevligt. Vid 1 så prommenerade vi hem till min mor o far.

Vi reste hem på söndag fm o efter lunch kom pappa. Han o Per skulle regla tak i pannrummet på solmark. Hårda bud, här kan man inte slöa efter en fest...

Idag har vi haft besök av Malin o Felix. Efter besöket skulle Viktor sova o jag drog i gång o greja. När jag trodde att han åtminstone skulle sova en timme till tömmde jag ut ett skåp i köktet för stor städning. När allt var på golvet då ropade prinsen mamma! Nej inte nu tänkte jag o hämtade ner honom. Det gick ju inte att städa mera då så vi tog på oss o gick ut i två timmar. Härligt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag, kaffet och bullen satt där de skulle! Gissa vem som sov endast 20 min eftre vi åkt från er? Jojomen! Å sen en 40 minutare på em? Somna fort hemma förut =)

2008-09-29 @ 22:09:32
URL: http://lillaskruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0