Oliver Martin Arnt...

...ja dessa namn fick mitt kusinbarn.

Jag var på dop i västravåla kyrka Ängelsberg i västmanland.
Det var meningen att Per skulle med men nu var både han o Viktor sjuka, så det blev bara jag som reste iväg.

Jag samåkte med min mor o far.  30 mil enkel resa. Lite långt för ett dop kanske men kusin Henrik har ställt upp på alla tillställningar vi haft i vår familj så det var inget att fundera på.

Det var en grej med dopet som skiljde det från alla andra jag varit på. När de gick ut så drog de på en riktig hårdrockslåt. Det var lite coolt.

Efter god mat, tårta o kaffe var det bara att sätta sig i bilen de 30 milen hem igen.

Grabbarna hade haft en bra dag hemma trots förkylning. Viktor sov så sött när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0