Shoppingtur

Idag åkte jag o prinsen till stan igen (tredje gången denna veckan).

Jag åkte och hämtade mamma som ville följa med oss.
Det första  vi köpte var höstskor till Viktor, de var inte billiga, men de är bra tror jag.
Sen blev det jeans, två tröjor, munkjacka och fleecejacka till Viktor det med.

En fika på Nordells hann vi med också. Räksmörgås o kaffe. Mums!

Efter fikat funderade jag på varför vi var på stan... jo det skulle handlas nått nytt till mig själv. Jag som inte köpt kläder på ett helt år. Men hittills var det bara min prins som hade nått i påsarna. Så det kan bli...

Nu var det att sätta fart o hitta nått till mig. Till slut blev det ett par jeans o en tunika.

Jeansen ska jag nog inviga ikväll då vi ska på kalas.

Ha en fortsatt bra helg alla bloggare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va skoj med shopping! Roligt att du hittade dig något med =)



Ha de så kul på kalaset ikväll!

2008-09-13 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0