onsdag

Snart är det långhelg...bara en dag kvar att jobba.

Idag är det regnväder o det är ju trist när det varit så härligt väder annars. Men jag kanske får nåt gjort inne istället och det är inte fel det heller.
Prinsen har precis somnat så jag borde dra igång istället för att sitta vid datorn:-)
Han har varit förkyld sen i söndags o vi tog vår andra vab dag igår. Det gjorde nog susen då han är ganska pigg idag, endast hosta kvar.

Ikväll blir det hockey igen o kanske vi får se färjestad ta smguld, vore inte helt fel. I em borde vi åka till farmor en tur,förstår inte men det blir långt mellan gångerna vi ses. Blir väl lätt så när vi jobbar, svårt att hinna med allt på vardagarna.

Nä nu får jag dra igång..fram med skurborsten,dammvippan o fönsterputs...ojoj får se vad jag orkar med...det är väl snart kaffepaus??

Kommentarer
Postat av: Annika

Det verkar som det blir en rejäl påskstädning det...... jag jobbar tills på tors morron så det kan bli lite brådis att hinna med allt..... turen till Blåkulla tar ju lite tid...:) Glad Påsk... Annika

2009-04-08 @ 20:13:29
URL: http://Med utsikt över sjön
Postat av: Malin

Gott att Viktor piggnat på sig, huset skiner och luktar gott efter städingen? Antar att de var pga hockeyn du inte var hos Maria? =)

2009-04-08 @ 22:45:04
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0