Sumering av helgen

Vilken härlig helg det varit.
Igår var vi ute hela em. Vi plockade björkris som vi satte påskfjädrar i. Dessa fjädrar tyckte Viktor var lika goa som katten hos mormor. Han gick o strök sig själv i ansiktet. Gulligt.
Jag fick upp bord o stolar som jag fyndade på ikea förra helgen.
Självklart fikade vi en stund också. Det är liksom givet i sånt härlig solväder som vi hade igår.
En mycket sliten son tog jag med in o efter maten så var det badet som gällde och kvart i sju sov han. (det är ovanligt för unge herrn att somna såå tidigt).

Idag har jag putsat alla fönster o bytt gardiner. Det händer inte för ofta men jag är väldigt nöjd när det är gjort.
Vi var ute en kortare stund idag då Viktor börjat bli dunderförkyld. Han har klarat sig länge nu utan att vara förkyld. Han har ju gått 2 månader i förskolan och vi har bara en vab dag.

Helgen förgylldes av att mitt kära fbk tog match ledning mot hv med 2-1. Ska bli spännade med match både tis o ons.

Nu är det snart ny arbetsvecka, men det är bara 3 arbetsdagar sen är det påskledigt. Härligt!!

Kommentarer
Postat av: Mita

Ja underbart vårväder vi har fått!

vad duktig du är som hunnit med så mkt i helgen! :=)

Jag var på tjejfest i lördags i stan,det var jättetrevligt! :=)

Igår lite shopping på Ikea!



Kram kram

2009-04-06 @ 17:14:10
Postat av: Annika

Glad Påsk!

2009-04-07 @ 21:47:45
URL: http://tottomolino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0