Helg

Veckan har rusat iväg i en väldig fart.
Tänk att jag kan vara så trött efter endast två veckors arbete...hur ska detta bli i höst. Måste bero på för lite sol eller?

Igår när jag kom hem så hade Viktor fått hög feber. Nu börjas det igen... hoppas det är snabbt övergående.

Idag är min far tillbaka på solmark så nu ska Per få hjälp med renoveringen igen. Gött. Nu är prio ett att bli klar utvändigt så inget blir förstört i vinter.
Sen fick vi besök av han som ska hjälpa oss med badrummet igår. Han lovade att det jobbet skulle var klart innan jul. Han hade lite jobb innan oss så han trodde han kunde starta i november.

Själv ska jag kanske ta tag i fönster o gardiner i helgen. Tvättade gardinerna förra helgen då det var bra tork ute. Sen råkade jag köpa 5 kg köttfärs som jag borde göra färdiga middagar av, får se vad det blir. Det finns alltid nåt att greja med om man vill, men ibland är det bara gött o göra ingenting.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh de rör sig framåt med Solmark, kul!! Skoj att badrummet snart börjar ta form, de är ju ett av de största sakerna att göra inomhus =)

2009-09-03 @ 21:05:08
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0