2;a advent

Idag var det dax för "ja leeeba..." sången igen, då andra ljuset tändes vid frukostbordet. Gulligt!

Vi hade sovmorgon hela familjen idag. Var på kalas igår kväll så det var gott att även V ville sova lite längre idag.

Har inte blitt några mera julkort tagna men jag ska göra ett sista försök i em. Jag har två som "duger" annars men de är inte lika bra som de två gångna årens kort. Inte lätt att vara petig med detta. Ikväll måste jag iallafall få iväg beställningen.

Sen ska vi åka till farmor o farfar o hälsa på, nu var det ett tag sen igen. Går lite i perioder med besöken, men det är så mycket som ska hinnas med hela tiden. Sen vill jag ju ta det lugnt o bara vara med Viktor också.

Ett besök på solmark ska det bli, har ju fått upp hälften av kaklet i badrummet så det måste jag inspektera.

Ha en fortsatt trevlig advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0