Jullov

ÄNTLIGEN JULLEDIGT!!!

Jag är ledig ända till 4 jan och viktor till 12 jan. Gött!

Idag har vi varit ute o åkt lite bob. Måste passa på, vet ju inte hur länge snön ligger kvar. Annars så har vi myst med nya filmer och så har jag förökt att städa men det går dåligt. Har en liten som gärna vill hjälpa till...hmm

Funderar på hur vi ska lägga upp julafton i år så alla blir nöjda. Inte lätt det där, men det brukar lösa sig.

Julklapparna ska handlas klart på måndag har jag tänkt. Jag är klar med mina sen länge men min käre sambo är inte ute i lika god tid.

Imorgon får det bli mera bobåking o göra lite julgodis men risken är stooor att det är slut innan julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0