Härliga ledighet

Det är såå underbart med ledig dag mitt i veckan. När jag slutar 14 på tisdag så känns det länge tills det är tors kl 8.
Men jag har inte varit utanför dörrn på hela dagen. Vi har tagit det lugnt o bara myst jag o Viktor. Han var så sleten igår när vi kom hem så jag bestämde mig redan då att vi inte skulle lämna huset idag.
Det enda vettiga förutom mys med V är att jag rensat bort en massa papper i mina pärmar. Man behöver inte spara på allt. Helt plötsligt fick jag några pärmar till övers. Gött med en stor rens, fick även mer plats i skåpet.

Nu väntas två arbetsdagar o sen är det helg. Härligt!! Ska försöka åka o hälsa på nytillskottet i Högvalta. Hoppas vi är friska så vi får komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0