Helg

Helgen har gått fort, mycket fortare än när jag var föräldraledig. Man värdesätter helgen så mycket mer nu när man jobbar. Viktor och jag har varit ute o åkt bob både lör o sön. Underbart väder!
Humöret har växlat på unge herrn men han äter dåligt och har problem med magen så det är inte konstigt att han gnäller. Det värsta är att jag är inte van att han beter sig så då han för det mesta är hur lättsam och glad som helst.

igår var vi o köpte pizza i stan o tog med hem till mormor. Det var ingen god pizza o sen hade de hällt kebabsås eller snarare tappat en hel kanna sås på pizzan. Men Viktor var nöjd o åt sås för glatta livet.

Idag tog vi en tur ner till farmor. Viktor mumsade dammsugare o sockerkaka, det gick hur bra som helst, bara det inte är mat.

Snart är det ny vecka o då ska jag förutom att jobba besöka nya förskolan och gå på klädparty.

Ha det gött...

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att åka bob, mindre roligt med gnäll och matvägran! Me&I imorrn eller? De var fina kläder i nya kollektionen =)

Kramis

2009-02-15 @ 22:14:31
Postat av: theesan

ska gå på söndag.

2009-02-16 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0