Jag blir tokig

Idag har viktor grinat hela långa dagen. Han vägrar att äta o då är det inte konstigt han blir på dåligt humör. Det enda han har fått i sig är 2½ vällingflaska på hela dagen. Jag har trugat, bett, tagit bort, erbjutt annat, lockat, skojat men icke han kniper igen munnen o blåvägrar öppna den. Enormt frustrerande då jag vet att han behöver maten.
Kan vara att han inte är i form  än efter helgen, eller så har han ont i magen då han ena stunden är hård o andra lös. Eller möjligen kan han vara i en faaas eller vad tror du Malin??

Vänder detta inte snart blir jag tokig. Ikväll somnade han kl 18 så han lär väl vara vaken senare ikväll/natt för jag tror inte han sover runt till kl 6 imorgon bitti. Fast jag önskar det då han ska på dagis kl 7. Tiden får utvisa vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi har oxå en faaaas gällande matvägran här, hoppas de är en kort period! Är kanske ingen idé att hetsa upp sig för allt är ju normaaaaaaaaaalt(har du hört de förut nångång?) ;)

2009-02-11 @ 20:38:57
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0