Nedräkning

En vecka kvar tills Viktors förskolestart. OJ oj vad stor han blir min lille prins. På onsdag blir han 1½år och det har gått i rasande tempo. Trodde inte det skulle gå sååå fort. Jag har njutit av varenda sekund.

Nu är han inne i en mycket hjälpsam period. Han slänger skräp i sophinken, plockar disk från bordet till diskbänken, plockar in varor i kylen när vi handlat. Idag putsade jag fönstret o då ville han gör det han med. Undras hur länge denna hjälpsamhet håller i sig?

Idag har vi tagit det lugn för tredje dagen i rad. Rätt skönt faktiskt. Städat bort det allra sista av julen har jag gjort.

Måste bara berätta att jag i höstas särskilt bad om att 18 mån kontrollen skulle ske i jan. Hon satte tom lapp på journalen. Jag tänkte att om vi tar sprutan i mitten av jan så hinner risken för febern(pga sprutan)  gå över innan jag börjar jobba. Idag kom tiden o vi ska dit den 29:e iof jan men inte riktigt som jag tänkt mig. Tänkte spara lite på vab dagarna men nu får vi se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0