lite jobbångest o inskolning

Då har min sista vecka som helt föräldraledig börjat. Fy vilken ångest man kan ha, jag har ju inte arbetat på 19 månader. Fatta vad lång tid det är men vad fort det har gått.  Kommer väl få mer ångest ju närmare måndag vi kommer men sen blir det väl som efter alla ledigheter, korta eller långa, att det känns som man aldrig varit ledig. Som Malin säger, man kommer in i ekorrhjulet.

Viktors förskolestart går galant. Det var väl ingen som trott nåt annat, eller?
Han kliver in före mig varje dag o börjar leka. Han bryr sig inte om mig ett endaste dugg. Men idag så lämna jag honom en timme o när jag sa det magiska ordet hej då så grät han till men det hade gått så fort över sa dom. Själv hörde jag ingenting då jag gick in o la mig  på soffan i personalrummet o somnade. ZZzzzzzzzz Nån som känner igen mig??
Viktor hade följt med dom ut o där hade han gått x antal varv runt huset o varit supernöjd. De sa att han verkade vara van o vara ute...hmm...joooo vi är ute myyycket vi...hmm. Tyvärr har vi inte varit så mycket ute o lekt på slutet som man borde men visst Viktor har alltid älskat att vara utomhus

Nu får vi hoppas inskolningen flyter på lika bra o att det går att lämna honom för tis o tors nästa vecka måste det fungera. Övriga dagar är vi lediga så de får vi köra extra inskolning på iså fall..

Kommentarer
Postat av: Karolina

Känner igen??? Inte jag inte!!!???? Kram på er / K

2009-01-26 @ 20:22:01
Postat av: Malin

Hahahah! Thesan somnar i personalrummet? Aaaaaaaldrig hört förut! ;)

2009-01-26 @ 21:21:21
URL: http://lillaskruttan.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Haha skönt att du är likt dig! =)

Å underbart att inskolningen går bra! Kram

2009-01-26 @ 21:38:18
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0