Full fräs

I tisdags så var vi på besök hos kompisar i Brevik. Deras kille går i samma förskolegrupp som Viktor ska börja i. Det var fullt ös när dessa grabbar träffades. Höjdpunkten var att springa runt med en sorts vagn o skrika. Viktor var inte sen med att hänga på och de lär få att göra när dessa ska tampas om dagarna.


Besök nr 2 denna dag var i Ränksed där andra hälften av grabbarna grus bor. Det var jättekul att träffas! Vi måste försöka ses lite oftare, hoppas vi kommer iväg på ett badhus besök till veckan.


Onsdagen innehöll ett besök i Viktors paradis, hos H o V i Åmot. Här lekte o fikade vi innan vi styrde kosan mot Charlottenberg. Gick lite i affärer och tittade på regnställ till prinsen.

Torsdag var jag o träffade min nya rektor. Han berättade lite kort om min nya arbetsplats. Det ska bli en spännande utmaning att börja om på noll igen.
Jag passade på att klippa mig när jag ändå var i stan och även Viktor blev klippt av mormor. Han som hade så extremt mycket hår har blivit klippt.  När prinsen sussade hos mormor passade jag på att stooor handla o jag kan säga att det blev dyrt...men nu ska jag väl slippa åka till affären på ett tag.

Fredag åkte vi med Ella o Mia till zoo i Charlottenberg. Viktor tyckte det var roligast att springa runt, djuren var väl inte så himla intressant. Efteråt följde de med hem till oss och vi åt mat från mc donalds.
På kvällen åkte vi till Arvika o ni kan ju försöka gissa vad vi gjorde där..hehe

Efter en intensiv vecka med många aktiviteter har vi i helgen tagit det cool lugnt. Vi har inte varit utanför dörren. Jag tror Viktor har tyckt det varit skönt med lugn o ro.

Nu väntar vår sista vecka utan förplikterser sen drar inskolningen igång. VI SKA NJUTA!!!

 Mys i soffan

 Jag kan klä på mig själv när jag ska ut, fin va?

 sötis


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilka fina bilder! Han släpper inte sina älskade hundar många stunder va? =)

Vad sägs om badhuset på fredag, funkar det för er?

2009-01-11 @ 21:42:47
URL: http://lillaskruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0