Kompishelg

Denna helgen har varit full utav lek.

Lördag morgon ringde Eva i Kil och sa att de skulle åka upp till Arvika. De undrade om vi också var i stan. Det hade jag inte planerat, men är inte trögbedd utan jag o Viktor drog till Arvika efter frukost.
När vi kom till mormor, där vi skulle träffas var även kusinerna från Rud där.
Viktor lekte med Noah i flera timmar. En sleten gut fick jag med mig hem på aftaskröken.

Söndag kom vilde bill från Ränksed. Det blev fullt ös i några timmar. Drog ner till solmark och då när vi satte grabbarna i varsin bil, så trodde Viktor att leken var slut. Men lycklig blev han när han såg att Felix var med ner till Solmark.

När grabbarna grus sa hejdå till varandra dröjde det inte länge förrän nästa besök kom. Nu var det Emma som kom en tur. Nu gick det betydligt lugnar till. Viktor lyckades inte få med henne på några fartiga äventyr utan hon satt snällt på ett ställe o bygde klossar. Inte riktigt det tempo Viktor är van.

Jag är så glad att Viktor älskar att träffa andra barn och få busa o leka, då är han lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0