Lediga dagen...

Ledig dag idag. Vissa gånger är den extra välkommen. Idag är en sådan dag.

Två av mina kollegor är borta från jobbet och när de sätter in vikarier som sitter och bara tittar så sliter det extra på oss som är kvar. Ja ja ska väl inte klaga men ibland är det bättre att jobba själv. Ni som har liknande arbete vet vad jag menar.

Annars längtar jag till nästa onsdag då jag o Per ska på Viktors första utvecklingssamtal. Ska bli såå kul och höra vad det tycker och ser om min prins. Jag tror jag vet vad de ska säga för vi har bra samtal vid lämning o hämtning, men det ska bli gött o få prata klart. Det ska bli intressant o se hur de lägger upp samtalet, lite arbetsskadad...jag vet.

Idag tar vi nog o åker till stan en tur, kylskåpet ekar och sen tror jag mormor vill ha besök, ungefär vid lunchtid skulle jag tro...:-)
Kanske en tur in på kalenius,vill ha nya blommor ute, köpa nya solglasögon, Viktor bände isär dom gamla. Jag tror nog denna dagen  går den med.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0