Magsjuka

Nu är det ett tag sen jag bloggade. Här har det varit fullt upp med magsjuka hos båda mina prinsar. Viktor drog igång strax efter vi kom hem på fredagen och höll på hela helgen. Jag har nog tvättat halva garderoben o använt en halv flaska klorin + en massa handsprit.
Han hade det så kämpigt min lille prins, inget fick han behålla stackarn.
När vi trodde att vi också skulle klara oss så startade det för Per. Peppar peppar så har jag klarat mig än så länge.
Först idag är jag ikapp med all tvätt. Nu är dom friska så imorgon ska vi alla iväg på jobb o förskola.
Nu hoppas jag vi får vara friska ett tag så vi kan göra lite kul saker som jag sen kan skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0