längesen

Oj oj vad tiden rinner iväg. Längesen jag skrev här ju.

Förra helgen var vi i stan o hjälpte mina föräldrar med takbyte. Ja Per hjälpte till med det. Jag o Viktor gick på stan, träffade kusiner och umgicks med mormor.

Denna vecka så känns det som jag bara har jobbat. Tisdag var jag o mina kollegor i Karlstad på en föreläsning om självkänsla. Intressant.
Onsdag åkte vi till stan o jag klippte mig o gjorde ärenden. Hem o middagssovning. På em fick vi kompisbesök.

Min älskade lille prins kan bli arg om jag har glömt att skriva om det. Riktigt arg dessutom. Det flyger saker omkring han då han ska få ut sin aggression. Igår rök hela äggpaketet i golvet. Gissa om det var svårt att städa bort. Häromdagen rök blomman i köksfönstret.

När vi var på affären o handlade i fredags så fick han plocka i godis i påsen själv. Jo det händer att vi äter godis...men bara ibland... När vi kom till kassan o jag tog påsen ställde den på rullbandet så bryter Viktor ihop o storskriker o är arg o förtvivlad påsen åker iväg o han tror nog att han inte ska få påsen tillbaka. Lite pinsamt då alla i köerna skrattade o tittade på oss. Han blev supernöjd då han när vi betalat fick börja äta ur påsen. mmmmmmmm.

Ja o nu under helgen ska vi åka på två kalas är det tänkt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej där!!! nu börjar man ju se hur det ska bli utvändigt.... snyggt!!!! gillar ju röda hus....:) väntar nu med spänning på nästa sida..... Kram Annika

2009-05-13 @ 17:47:19
URL: http://med utsikt över sjön
Postat av: Anonym

Hej

Det ska bli så gött när utsidan blir klar. Kommer kännas som vi kommit långt då i vårt stooora renoveringsprojekt.

2009-05-13 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0