vart tar tiden vägen

Tjoho!

Redan i mitten på maj, hjälp var tar tiden vägen?? Prinsen 22 månader imöra, snart två år.
Kompisarnas tvåårskalas har redan startat. I söndags var vi på det första. Jättekul att träffa de flesta från föräldragruppen 5 av 7 kunde komma. Vad stora alla har blivit.
Till lördagen ska vi o fira nästa tvååring. Här väljer de att ha kalaset tidigare i hop med brodern då han fyller mitt i semestern.

Lite Solmarks uppdatering. Nu är tre fönster insatta och ena gaveln är brädsfodrad. Det går sakta men säkert framåt. Jag har funderat lite på kök. Tur man inte tar det första man tänker på utan låter det växa fram vad man vill ha. Jag har funnit luckor från kvik som jag gillar på BILD som verkar fina. Ska försöka ta mig till Karlstad o se de i verkligheten. Det är nämligen så att jag såg några på ikea i katalogen som var fina på bilderna men som jag inte alls gilla när jag var där o tittade. Ja det är tur vi inte har bråttom.

Idag har vi bara varit hemma hela dagen. Varit ute o lekt o inne o myst. En riktigt lugn dag, vilket är tur då prinsen gör 4 dagars vecka denna veckan. Så nu ska jag ta o knyta benhögen så jag orkar upp till jobbet imorgon.
kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är bra att inte ta det första köket man tror man vill ha. Vi hade bestämt oss för ett ekkök från Tibro, men när vi kom hem hade vi köpt ett vaniljgult kök! Detta är över 8 år sen, idag kankse det blivit ett vitt kök. Men det gula är fortfarande fint. Jag ser det händer grejer på Solmark. Ser ut att bli fint!



Kram Annika.

2009-05-14 @ 21:59:27
URL: http://tottomolino.blogspot.com
Postat av: Malin

Måste ta mig en sväng förbi Solmark snart, roligt att få följa projektet =) Ska bli skitkul att få se de färdiga resultatet sen!

2009-05-17 @ 20:54:44
URL: http://www.lillaskruttan.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0