Helg=kalas

Äntligen helg igen!!
Denna helg är jag förärad med två sövmornar. Jag o prinsen sussar gott när älsklingen stiger upp och åker o renoverar vårt hus. Han kämpar på med badrummet.

Igår var det kalasdax igen. Nu var vi på dop i Arvika. Jespers lillebror Oliver var det som döptes. Efter var det dopkaffe i Fågelsången. Mycket trevligt att träffa FEMGÄNGET igen.

Efter dopkalaset så åkte vi till mamma där Eva mötte upp med Noah o Emil. Noah var inte med på dopet utan fick vara hos sin mormor under tiden. Var kul att passa på så Noah o Viktor fick träffas när de ändå var i Arvika.

Jag har haft ont i halsen hela veckan, rejält ont vissa dagar. Trodde jag skulle bli liggnas men nån feber fick jag aldrig. Ungarna på jobbet har varit sjuka allihopa sista veckan så det är inte konstigt om jag får nån bacill. Jag är ju vaccinerad mot influensan som tur är, för nu får vi reda på om ett barn har det imorgon då de skulle få svar från doktorn.
Hoppas att Viktor klarar sig nu...jag har fortfarande inte bestämt mig för om han ska vaccineras men det lutar mot det, bl a har alla hans kusiner gjort det.

Imorgon är det ny vecka o nya möjligheter, det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0