lördag

Jaha då har det gått en vecka igen. Fullt fart på jobbet som vanligt. Hade möte på måndag kväll. Det kändes som jag inte träffa familjen nåt från det vi la oss på söndag kväll till tisdag kl 16. Vad hemskt det kändes. Tur man inte jobbar heltid.

Onsdag var det premiär för Viktor hos frisören. Jag har ju försökt klippt lite men jag kan ju absolut inte klippa hår. Jag hade förberett mig på att det inte skulle funka men det gick jättebra. Han satt ju inte still hela tiden men han klarade av att gå igenom  hela håret så att det ser bra ut. Hon som klippte var inte fullt nöjd med resultatet men för att vara första  gången så tycker jag det blev bra.

Äntligen är det helg. Jag har varit så sleten nu så jag bara längtar efter att vara ledig. Nästa vecka har vi något mindre med barn så då kommer jag nog att flexa ut lite tidigare nån dag.

Ikväll ska  vi på 30 års fest i Brevik. Viktor ska med så det blir inte så jätte sent, tur för mig som är så kvällstrött. Annars blir det att försöka finna den där städlusten. Den har hållit sig borta ett tag nu så jag hoppas han dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0