Tiden går...

ja vad ska man säga. Tiden rusar iväg o vi är i mitten av oktober redan.

Här är det fullt upp.

På solmark börjar vi närma oss beslut om val av kök och kakel till badrum och även klinkers. Men hjälp vad svårt det är. Takpanelen kom idag så i det närmaste ska det spikas tak.

På jobbet är det häcken full!!!!!!! Hade utvecklingssamtal med rektor idag. Kändes bra men nu ställs det höga krav på mig. Har fått en roll som jag tidigare inte har haft. Får se hur jag klarar detta.
Vi har fått ny personal. (saknar berit). Gissa om det testas gränser nu...ghaaaaaaaaaaaa.... ungarna klättrar på väggarna o leksaker flyger och hår klipps och ja jag ska nog inte skriva mer....
Idag gjorde jag ett 10 timmars pass så jag är sååå slut i huvudet. Det är TUR jag är ledig imöra.

Här hemma har Viktor haft/har en förskylning med jobbig hosta. Det blir dåligt med sömn för oss alla men nu är han bättre.

Det var allt för denna gången nu ska jag krypa till sängs, åtminstone ska det inte dröja så länge till....zzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppsan, mycket på jobbet?? Vi får ta en lekdag snart tycker jag så vi kan stri =)



Hojta till om du vill ha smakråd till Solmark ;)

2009-10-14 @ 11:45:58
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com
Postat av: Karolina

Lycka till med din "nya" kollega!! Jobba på!, det fixar du!!Kram kram

2009-10-14 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0