Fredag

Veckorna rullar på i väldig fart, redan fredag igen.

Denna helgen ska vi på bröllop. Ska bli kul, men jag hade gärna låtit bli att klä ut mig. Vi ska ha kläder som påminner om medeltiden. Inte det lättaste att få tag på o sen är jag absolut inte intresserad av utklädnings kläder så jag har ju inget hemma.

Per o min far ska göra klart utvändigt på Solmark är det tänkt, om vädret tillåter.

Jag o Viktor ska mysa o leka. Han ska få sova hos farmor o farfar på lördag när vi ska på bröllopet. Kanske kan ta en sovmorgon, fast jag vaknar säkert ändå.
Sen är det där med sånt som måste göras såsom städning. Jättetråkigt men jag måste nog ta tag i det. Tog ner gardinerna för två veckor sen o några nya har inte kommit upp.

Så denna helgen rusar nog iväg den med.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mita

Ha det så roligt på bröllopet!! :=)

Så måste vi faktiskt försöka få till en träff snart, eller vad säger du?!!

Ha det gött vännen min..

Kram Mita

2009-09-04 @ 17:15:33
Postat av: Anonym

klart vi måste...jag kan vilken helg som helst efter nästa helg(12-13/9). Bara att bestämma ett datum annars rusar tiden bara iväg..

2009-09-05 @ 08:29:50
Postat av: Annika

Visst går tiden fort! Känner igen det där med gardinerna... Men hur ska man hinna allt?



Ha det gôtt! /Annika.

2009-09-05 @ 12:42:07
URL: http://tottomolino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0