Igår o idag

Veckan som gått har vi vabbat...men igår ställde min snälla mor upp som barnvakt. Jag skulle öppna 6.30 så jag tänkte först att Viktor fick bli med till jobbet, men se han var jätte lättväckt när jag sa vi skulle till mormor o morfar (kl var 5.10). Så kl 6 kliver vi in till precis nyvakna mormor o morfar.

Idag har Viktor lekt med norska kompisen Helene. De har så kul tillsammans. När jag sa vi skulle ner till Solmark så skulle han så klart inte med. Men när jag sa att farfar var där med traktorn så stod han länge o funderade, Helene- traktorn-Helene- traktorn... traktorn vann. Så han var och gjorde ett "tryck". Överlycklig då han fick åka traktor med farfar.

Nu ska vi snart på kalas i Brevik, så då blir det röj igen med lille herr Leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0