Örebro

I helgen som var åkte jag o Per till Örebro. Prinsen fick tillbringa helgen hos mormor o morfar.

Lördagen shoppade vi loss på Mariebergs köpcenter. Kul att handla när man bara springer på det man vill ha.

Lite sletna i bena så satte vi oss o vila i hotell baren o drack lite gott.

På kvällen gick vi på en Kina resturang. Man plockar sin mat själv o lämnar till kocken vid stekbordet. Man får äta så mycket man orkar. Gissa om vi var proppmätta när vi gick därifrån.

Söndag drog vi mot Karlstad. Hälsade först på goda vänner för att sedan göra ett besök på Ikea.

När vi hämtade prinsen så tyckte jag att det var nåt som inte stämde...han var varm o grinig. På kvällen stack termometern upp till 40,6, så hög feber har han aldrig haft. Natten mot måndag var inge rolig...

Så denna vecka har jag vabbat. Han har fått utslag på mage, rygg o nacke. Så jag misstänker att det är tredagarsfebern han har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0