Tordag igen då...

En vecka har gått.. i sjukdom, jag är sååå less på sjukdom nu så fyyy.

Viktor hann knappt bli bra, eller han hann aldrig bli bra från kräksjukan. Under lördagen drog han i gång o hostade o natten mot söndag blev jobbig. Tyckte han var varma... jo mycket riktigt feber igen. Jahaa....

Kände att jag behövde en paus från allt vabbande så jag åkte på ett klädparty. Gött o få träffa folk!!!
När jag kom hem var det besök av farmor o farfar.

När de rest hem kände jag att nu mår inte jag heller bra. Ringde hem Per som var på Solmark.
Jahaaa då hade jag åkt på magsjukan.

Då var både jag o Viktor dåliga, måtte nu Per stå på benen. Men nej efter några timmar mådde han inte heller bra.

Jag kan säga att denna natt vill jag inte uppleva igen. Fy vad hemskt, tänk er att inte kunna göra välling när ens son säger många många gånger - mamma koka hälling...

Vi pigga på oss under tisdagen  men Viktor kraken är fortfarande förkyld o har en eländig hosta... Idag är första dagen då han är feberfri o det känns väldigt skönt.

Jag är åter i jobbet o det var riktigt roligt att komma iväg...

Nu håller jag alla tummar för att Viktor kan gå på förskolan till veckan. Egentligen ska han vaccineras på måndag men med risk för ytterligare vab dagar så skjuter jag på det en vecka till...

Fy vilket tråkigt inlägg för er att läsa men detta är mitt liv sista veckan. Hoppas jag kan skriva nåt roligare nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Usch, det känns som ni haft er beskärda del av sjukdomar nu!

Hoppas ni håller er friska framöver!

Kramar från oss i Fagersanna

2010-02-05 @ 22:53:46
Postat av: Malin

Nää, kikar in först nu och ser att ni haft ett helvete! Stackare!! Nu är de bara att hålla tummarna för att ni slipper sjukdomar kommande tiden.



Kram!

2010-02-10 @ 10:20:54
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0