uppdatering

Oj nya året har rusat iväg i väldig fart. Har ju inte bloggat en enda gång än i år.

Jag har hunnit med en del...bla

Har jag jobbat i två veckor redan efter ledigheten, som var alldeles underbar.
Per o Viktor började i tisdags och prinsen verkar tycka det är jätteroligt att vara tillbaka.

Träffat Felix lillasyster Lill Heffa eller var det tjock smockan nu, hihi hur som helst är hon söt o go.

Varit på tur ända till Mangskog på tjej träff, mycket trevligt, måste göras om.

Jag o Per har varit på 30 års fest.

Varit hos goa vänner i Kil.

Träffat Mia o Ella.

Sen går det i renovering och vanliga vardagssysslor, så det finns att göra om jag säger så...

Ska försöka att blogga snart igen...


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Japp det får vi gör om mkt snart :) kraam

2010-01-15 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0