vab

Då var det dags att börja vab:a igen. Prinsen har haft feber sen i fredags kväll, plus är förkyld. Med tanke på att han stundvis har haft rätt hög feber så är han ofattbart pigg. En annan skulle ju vara helt däckad.

Så jag har bestämt mig för att vab:a resten av veckan. Jag tycker att med tanke på så många dagar med feber så behöver han mer än 24 friska timmar innan han ska tillbaka till förskolan.

Jag tycker givetvis inte om att min lille älskling är sjuk men just denna veckan är jag gladligen hemma då spysjukan verkar ha startat på min avdelning.

Så vi fortsätter att äta glass o se på film o hoppas han snart blir frisk igen.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, vi blir hemma resten av veckan med. Var till läkaren med prinsen igår för den annorlunda hostan. Hoppas det nu blir bättre.

2010-01-20 @ 09:52:40
Postat av: Magdalena

Krya på dig Viktor!

Ja vinterkräksjukan kan vi ju va utan!

2010-01-20 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0