Nackspärr...

eller vad det nu är jag har. Ont gör det iallafall. I övrigt är vi friska nu men så kom detta. Ja ja det ger sig nog snart...hoppas jag.

Igår gick jag o prinsen ner till sjön, ååh badhuset skrek han av glädje. Innan vi gick hem så hade han lärt sig att det heter sjööön.

Det var ju otroligt varmt igår, han var i hela tiden vi var där tom jag badade fötterna!!!
Nu skulle jag gärna ha lagt in fina kort men sladden till kameran har jag lagt på nåt bra ställe i nån av alla 100 kartonger o kassar som körts till Solmark.

Idag ska vi på 3 årskalas hos Ellla. Tänk vad stora de blir våra små.

Två dagar har jag kvar att jobba..eller åtminstone vara på jobbet. Sen har jag en mycket efterlängtad semester!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hoppas det släpper snart & du får njuta av ledigheten (från jobbet), längtar efter att få se ert fina hus bli klart! Kram

2010-07-04 @ 11:10:29
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för idag, roligt att ses igen! Felix har pratat på Viktor under eftermiddagen, vi får se till att ta en lekdag med M&E snart tycker jag =)

2010-07-04 @ 21:37:58
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0