3.50kr

Min älskade son har hela veckan undrat om vi inte kan ha godiskväll. Jag har då sagt att efter förskolan på fredag ska vi åka till konsum och köpa godis. Sagt och gjort vi åkte dit. Glad i hågen knallar prinsen in och styr kosan mot godishyllorna. Hjälp vad blir det av detta undrar jag. Men jag har lovat så jag avvaktar och ser vad han tar sig för. Han gillar att få plocka sitt smågodis själv så det är det han väljer. Men redan efter 6-7 bitar är han nöjd och säger att nu räcker det. Summan blev 3.50!!!!
När vi kom hem så hade han nästan ätit upp allt men var hur nöjd som helst och tjatade inte om att få mera.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahha!! Han brås då inte på sin mor när det gäller kostnaden på godisinköp ;)

2010-11-01 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0