Tillbaka

Nu äntligen har vi internet hemma igen. Iof mobilt men snart får vi nog igång det riktiga.

 Givetvis har det hänt massor sen jag skrev och jag kommer ihåg långt ifrån allt.

Är igång o jobbar och vi har massor av inskolningar, ny personal, många viljor på hur vi ska jobba, icdp och ett fantastiskt höstväder( hittills i allafall). Tur jag fortfarande kan vara ledig på onsdagar så om nån vill ta en fika så är det bara att höra av sig.

Renoveringen har dragit ner på farten ganska rejält, men vi har fått upp mera lister och bänkskivan är på plats.

Vi har haft barnkalas för viktor, varit på kräftskiva, middag hos grannarna, mera barnkalas, flera kompisbesök är något som har hänt sen sist.

Idag är jag ledig men helt ledig är man nästan aldrig. Vi ska till stan då jag ska till tandläkaren ska bli intressant att ta med viktor då, han lär ju tjata hål i huvudet på tandsköterskan, stackare.
Sen blir det besök hos mor som ligger på sjukhuset. Viktor får liva upp stämmningen lite för henne, börjar bli drygt att ligga där nu.

Men nu ska jag ta en kaffekopp till och njuta av att jag kan surfa hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att se att du är tillbaka igen! Klarade inte din mor sig undan sjukan? =(

2010-09-13 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0