Swich tiden går...

så otroligt fort. Fattar inte vart tiden tar vägen, redan halvvägs in i april!! HÄRLIGT!!!
Swich så är det sommar och Viktor blir storebror. Jag är redan i vecka 26...kickas o bökas för fullt inne i magen. Viktor längtar nu och pratar mycket om bebisen. Vi håller på att renovera tredjerummet som ska bli bebisens. Fast vi kommer använda det som kontor till en början.
Under helgen har jag väl inte mått helt hundra. Fredag o lördag har jag legat med kraftiga magsmärtor. Det var väl nån form av magsjuka, bytte en blöja på jobbet under torsdagen och den gick inte av för hackor. Måste säga att jag var liite bekymrad men idag har det känts som vanligt och det är lugnt igen.
Idag har vi haft besök av mamma, pappa och kusin Maja. Vi har varit ute den mesta tiden då vädret är helt underbart. Äntligen lite värme. Viktor fick arveleksaker att ha ute, bla rutchkana, trehjuling, cykel, sparkcykel och bobycar.
Så nu har vi massa saker att roa sig med så alla vänner kom hit o lek!! Jag bjuder på fika också!!

Här följer lite bilder, de först är tagna för 2 veckor sedan och de andra idag.
Åsa-Nisse var med på promenad ner till sjön. Det var en del snö kvar och isen låg över sjön.
Full mundering med galonisar och mössa.
Massa vatten och gegga överallt!
Idag gick sjön upp helt, såå underbart!
På äventyr ner på "Gale" i bara tröjan.
Visar kusin Maja sina revir.
Åsa-Nisse eller Sork-Nisse som jag numera kallar honom ligger på favoplatsen i badrumsfönstret. Är man ute hela nätterna behöver man vara inne o vila på dagen.
Snart grönskar det....längtar!
Vårt hus den soliga vårdagen 17 april 2011
Ha det gött, nu ska jag ladda för en ny arbetsvecka men den har bara tre arbetsdagar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kommer gärna och leker!!!! =) Hur har ni de med bokningar under påsk?

2011-04-19 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0